Galerija modela

Modeli kroz vreme. Opis automobila izašlih iz Alfa Romeo fabrike...

Alfa Romeo Giulietta

Alfa Romeo Giulietta

Giulietta nije novo ime kod Alfe. Sredinom 50-ih godina prošlog veka, nosila ga je jedna prava legenda automobilske industrije. Nije korektno reći kako joj je to “baka”, jer onda bi se “majka”, na koju zaista podseća, pojavila već početkom 60-ih, a, recimo, “tetke” u kasnim 70-im i 80-im.

DETALJNIJE AR Giulietta

Alfa Romeo 147

Alfa Romeo 147

Alfa Romeo 147 je automobil koji je počeo da se proizvodi još 2000. god, a 2001. god. je proglašen za Evropski auto godine.
Model 147 predstavlja novo, izražajno lice u kompakt-klasi, kojim Alfa Romeo želi da se postavi na samo čelo u ovom segmentu vozila.

DETALJNIJE AR 147

Alfa Romeo MiTo

Alfa Romeo MiTo

Posle meseci nagađanja, konačno je poznato zvanično ime i definitivan izgled novog Alfinog sportskog hatchbacka sa troja vrata. Neće se zvati ni Junior, ni Furiosa, već Alfa Romeo Mi.To, što predstavlja kombinaciju prva dva slova italijanskih gradova Milano i Torino.

DETALJNIJE AR MiTo

 

Alfa Romeo 156 GTA

Alfa Romeo 156 GTA

AutoDelta 156 GTA AM 3.7 koristi isti motor u većoj 156 karoseriji tj. V6 3,2l koji je povećan na zamašnih 3,7l i 328KS što sa veoma elegantnom karoserijom 156 čini veoma atraktivnim izborom. Karoserija ima proširena krila da bi veći točkovi mogli da se montiraju – 18 cola felne sa GT modela, i 6-klipne kočione čeljusti sa ventiliranim 355mm diskovima da adekvatno obuzdaju snagu pod haubom. Ogibljenje je modifikovano, sada je u tvrdom sportskom trimu koje omogućava maksimalnu kontrolu automobila naravno na uštrb udobnog putovanja.

DETALJNIJE AR 156 GTA

Alfa Romeo 159

Alfa Romeo 159

Prvim pogledom na novu 159-ku, reklo bi se da se ona svojim dizajnerskim rešenjima umnogome oslanja na svog prethodnika. To je donekle i istina, ali samo na prvi pogled. Jer, gledajući uživo novu Alfu 159 shvatamo da su Italijani otišli nekoliko koraka napred. Prvo, dimenzije. Automobil je u svim dimenzijama povećan i sada deluje vrlo, vrlo… ozbiljno. Dužina sada iznosi čitavih 4,66 (22,5 cm više nego Alfa 156), a širina cak 1,83 metra (+ 8,5 cm)! Naravno i medjuosovinsko rastojanje je povećano za dobih desetak centimetara, pa je tako i unutrašnjost 159-ke mnogo prostranija.

DETALJNIJE AR 159

Alfa Romeo 166

Alfa Romeo 166

Alfa Romeo 166 je limuzina sa cetvoro vrata, dizajnirana od strane Centro Stile Alfa Romeo-a, pod kontrolom cuvenog Walter de'Silva-e, koja se proizvodi od 1998 godine do danasnjih dana. Ovaj model jos uvek nema svoju zamenu!166 je zamena pomalo zastarelom modelu 164, koji je i tada bio naprednijeg stila u odnosu na svoju konkurenciju, a 166 sa svojim izrazito sputenim farovima i podignutog nosa izaziva jos vecu paznju posmatraca u odnosu na prethodnika. Izgled automobila predstavljak nastavak tradicije zapocet modelom 156!

DETALJNIJE AR 166

 

Alfa Romeo GT

Alfa Romeo GT

Auto za oči, uši i dušu. Moćna alfa GT 3.2 V6 24V osvaja performansama, voznim osobinama i zvukom V6 motora, dok oznaka Bertone na boku garantuje dodatnu ekskluzivnost. Autorski rad renomirane dizajnerske kuće Bertone najvidljiviji je na zadnjem kraju GT-a, koji je potpuno čist, samo s dva uska futuristička svetla rastegnuta do samih rubova. Mislimo da je upravo ovim spretnim izletom u avangardu i odmakom od dosadašnjeg, već pomalo otrcanog retro dizajna, zaokružena jedna sjajna celina.

DETALJNIJE AR GT

Alfa Romeo Brera

Alfa Romeo Brera Koncept

Brera je (2+2) kupe, duzine 4410 mm, sirine 1828 i visine 1422 mm iako dosta sužena u prednjem i zadnjem delu ostavlja utisak veoma kompaktnog automobila. Unutrašnjost modela istovremeno deluje skladno i prefinjeno. Ovo potiče usled upotrebe najkvalitetnijih materijala i primenom nekih novih ideja kao sto su panoramski krov koji daje vise prirodnog svetla putnicima ostavljajuci osećaj unutrašnje prostranosti i jos naprednijeg izgleda. Dostupna u tri nivoa štelovanja, Brera kupcima još nudi tri vrste motora.


DETALJNIJE AR Brera

Alfa Romeo 8c competizione

Alfa Romeo 8C competizione

Crveno je kućna boja cuore sportiva, marke sa sportskim srcem. Crvena kao campari, lambrusco i barolo. Crvena kao trkaći automobili Ferrarija, Maseratija i Alfa Romea. Crvena kao ljubav prema više cilindara, više snage i više okretnog momenta. Zbog toga prva i jedina alfa 8C competizione spider nije lakirana ni noćno crno ni kanarinac žuto već rosso. Točnije rečeno rosso 8C, koja čak ovog oblačnog jutra djeluje tri nijanse svjetlija od klasične rosso corsa. Planirana je bila vožnja oko Milana ali zbog kiše promenili smo plan.

DETALJNIJE AR 8C

 

Alfa Romeo 145/146

Alfa Romeo 145/146

1994 godina na Torinskom salonu automobila Alfa je predstavila svoj novi model planiran kao zamena 33ke, novi model pod nazivom 145 planiran je kao hatchback sa troja vrata sledeće godine, 1995, se pojavljuje i verzija ovog modala sa 5 vrata pod nazivom 146, oba auta su istog dizajna, potpis Valtera de Silve.

DETALJNIJE AR 145/146

Alfa Romeo 155

Alfa Romeo 155

1992 godine, kao zamena za model 75, u italijanskom I.DE.A. institutu radja se dizajn novog modela pod nazivom 155. Novi model je baziran na platformi fiatovog modela tipo nešto duži od svog prethodnika modela 75 a pogonska osovina postaje prednja sto se smatra i bitnom tehničkom promenom.

DETALJNIJE AR 155

Alfa Romeo 164

Alfa Romeo 164

Alfa Romeo 164 predstavljena je 1987-me god. na salonu automobila u Frankfurtu, i može se smatrati prvim iz “nove generacije”Alfa Romea. To je bio poslednji model koji je Alfa samostalno razvila (iako je razvoj počeo par meseci nakon što je Alfa prešla u Fiatovo vlasništvo).

DETALJNIJE AR 164

 

Alfa Romeo GT 1300

Alfa Romeo GT 1300 Junior

Ovaj mali kupe iskrene sportske emocije i strasti je bio omiljen na trzistu sirom sveta pa i kod nas. Broj primeraka koji se se vozili na ovim prostorima je velik i na srecu nekoliko prezivelih primeraka je kvalitetno restaurirano i dalje je u upotrebi. U secanjima automobilskih poznavaoca, ova alfa stoji kao prototip italijanskog kupea, najbolje vrste, koji budi strasti i zelju za posedovanjem. Cena ovog klasicnog sportiste nije visoka i iznosi oko 10 000 evra, naravno, za perfektne primerke, sto zaista nije mnogo za ovako izuzetan automobil.

DETALJNIJE AR GT 1300

Alfa Romeo 33 Stradale

Alfa Romeo 33 Stradale

Mali broj uradjenih primeraka ovog modela je uslovljen prilično visokom cenom za to doba. Alfa je za cilj imala omogućavanje korišćenja tehnologije trkačkih automobila širokoj javnosti, ali je njena cena od 17 000 dolara nasuprot ceni od skoro 3 000 za prosečan auto zaista je bila ogromna. Carlo Chiti, o kome je već pomalo bilo reči, je konstruisao osmocilindrični motor sa 230 KS, od 1995 kubika sa 78 mm prečnika i 52,2 mm hodom klipa, sa 4 bobine, 16 svećica i 4 bregaste osovine a "crveno" se kretalo tek od 10 000 obrtaja u minuti.

DETALJNIJE AR 33 Stradale

Alfa Romeo SZ/RZ

Alfa Romeo SZ/RZ

Vozilo je započelo svoj zivot u formi koncepta 1987 godine, namenjeno je da bude kratkog roka i služilo za pojavljivanje Alfa Romea na naslovnim stranicama magazina, dakle, marketinski potez. Ovo je model koji za cilj ima zabavu a ne i praktičan deo. 1989 krenula je prodaja ograničene serije koja je trebala biti od 1000 kupea i 800 kabrioleta. Po nekim podacima proizvedeno je ukupno 1036 kupea (SZ) i 284 kabriolet varijanti (RZ).V6 motor je smešten u prednjem delu automobila dok se petostepeni menjač nalazi pozadi.

DETALJNIJE AR SZ/RZ

 

Giulia GTC

 Alfa Romeo Giulia GTC

Naredna serija automobila kao zamena modela sa nazivom Giulietta je bila Alfa Romeo Giulia ili drugacije poznata kao Series 105. Nastanak ove serije se pripisuje sirenju medjunarodne prodaje alfinih proizvoda, sto je takodje veliki posleratni uspeh alfine produkcije.Kao i svoj prethodnik, modeli ove serije su imali razlicite stilove i konfiguracije.

Medjutim, ovde nece biti pisano o svima, pazanja ce biti posvecena samo jednom modelu: Alfa Romeo Giulia GTC!

DETALJNIJE AR Giulia GTC

2000

 Alfa Romeo serija 2ooo, Berlina, Sprint i Spider

Posle II svetskog rata, Alfa Romeo je promenio svoju filozofiju u izgradnji automobila.
Sve predratne alfe su bile maloserijske proizvodnje, visokih cena i prelepog izgleda. Po svom odlicnom stilu i mehanickim resenjuma su postale legendarne. Brzi i luksuzni, alfini modeli su bili najbolji modeli italijanske tradicije.
Posleratne alfe ostavljaju potpuno drugaciji utisak. Prva posleratna, potpuno nova, izradjena alfa je bila 19oo.
DETALJNIJE AR serija 2ooo

Spider

 Alfa Romeo Spider

Pri samoj pomeni reci "Spider" pomislimo na paukoliku zivotinju sa osam nogu u prevodu sa engleskog jezika. Medjutim...Rec "Spider" kao i mnogi drugi termini dolazi iz dana konjskih zaprega sa dva ili cetiri tocka, bez entomoloskog (entomologija - nauka o insektima) znacenja! To je bio engleski, ili verovatno americki pojam, koji se odomacio u automobilizmu u Evropi a posebno u Italiji!

 

DETALJNIJE AR Spider